sobota, 16 czerwca 2018

tosta z chwasta?

Czerwiec zdążył mi dopiec zepsutą lodówką, wirusem komputerowym i wirusami ludojadami. Mam więc jeszcze więcej niż zwykle sympatii do rzeczy najprostszych.




tosty z komosą białą i dwurzędem


chleb z formy
słony ser żółty np. morski
camembert
pęczek dwurzędu czyli fałszywej rukoli
talerz młodych liści komosy białej czyli lebiody

Zieleninę umyć. Liście komosy zanurzyć na kilka minut we wrzątku i dokładnie odsączyć, ale nie odciskać. Dwurząd pozbawić gałązek i ewentualnie grubo pokroić. Składać kanapki z sera żółtego z lebiodą oraz sera pleśniowego z dwurzędem. Zapiekać w tosterze kilka minut aż będą odpowiednio rumiane.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam chwasty!
    Wspaniały tost.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amber, dziękuję za komentarz! Przypomniał mi o czeskich rogalikach, które zupełnie wypadły mi z głowy. Dzięki Tobie jeszcze zdążę. ;)

      Usuń
  2. Ja jednak z chwastów najbardziej uwielbiam zieleninę z dużą ilością czosnku.

    OdpowiedzUsuń